Мотивирай Себе Си
Промяната започва от избора, а ние всеки ден сме изправени пред такъв. Независимо колко незначими ни се струват ежедневните малките избори, но избора днес, определя следващото утре!

Как да намерим мотивация за да спортуваме?

Ще започна статията с това, че всичко, което правим се определя не само от нещата които искаме, но и от навиците ни. Ежедневно повтаряме едни и същи неща и често много от тези неща дори не ни харесват. Важно е обаче да намерим поне едно нещо, едно занимание, което да очакваме с нетърпение всеки ден!

Сигурна съм, че едно от най – зареждащите неща е спорта.

Може би тук някои ще се откажат да четат статията, защото мислят, че спорта не е за тях, че са мързеливи и т.н. и т.н. Аз обаче съм сигурна че това е просто навик, някакво старо убеждение и дори сигнал, че просто още не сте намерили физическата активност, която да съвпада с вашите предпочитания и вкус.
За това – търсете и опитвайте нови активности, докато не намерите себе си в някоя от всички тях!

Намерете физическата активност, която резонира във вас и ви кара да се чувствате добре – енергични, мотивирани и дори нетърпеливи за тренировка. Ако във фитнеса не се получава (нищо чудно .. ), явно това не е за вас. Разберете какво харесвате и започнете от там.

Абстрахирайте се от това да тренирате с компания.
Не казвам да не приемате компания, напротив, ако има такава – страхотно! В повечето случаи обаче хората са несериозни и когато приятелчето ни за тренировка се откаже, ние също го правим.
Много хора не искат да спортуват сами и дори го намират за скучно. Съветът ми обаче е да се научите да ви харесва да бъдете сами. Това избистря ума ви и ви помага да се съсредоточите изцяло върху себе си и тренировката.
Бъдете със себе си! Ще ви хареса след 2-я път. Гарантирам ви го!

Купете си готини спортни дрехи, които да ви допадат. Лично на мен някой нов спортен потник или обувки ми действат, като мотиватор.

Музиката си е мотиватор!
Може да си помогнете, като подберете плейлиста си според вкуса и желанията си. Музиката може да направи тренировката ви в пъти по – приятна. Освен ако не сте решили тренировката ви да е плуване 🙂
Заместител на музиката може да бъде и някоя аудио книга. Намирам за изключително подходящи аудио книги, като “Тайната”.

Не мислете за крайния резултат!
Ако тренирате за да отслабнете например, важното е да не го правите САМО заради крайния резултат. Тук е и уловката! Обикновено искаме резултатите твърде бързо. Искаме да видим напредък още през първата седмица, което разбира се ни разочарова и съответно отказва.
Истината за хората с красиви тела обаче, е че те са превърнали здравословния и активен начин на живот в ежедневие. Те го правят всеки ден, а не еднократно. И не, не говоря за хора, които се занимават само със спорт. Говоря за хора, които работят и дори са семейни.
Ако успеете да послушате съвета ми от първа точка – да намерите занимание, което да нямате търпение да направите утре, то 4-та точка ще бъде изпълнена без да се замисляте.
Обикновено, когато искаме нещо силно то ни убягва. Ако отпуснем малко нишката – всичко се случва без усилия.

Свалете си приложение подходящо за активността, която сте избрали – да отчита изгорените калории, времетраене и изминати километри. Мога да предложа приложение за ходене/бягане: FITAPP, Runtastic, Strava.

Харесайте някоя страница във Фейсбук, свързана с активността, която сте си избрали. Там винаги ще намерите картинка или пост, които да ви зарадват. Дори бихте могли да се запознаете с хора, с които имате сходни интереси 🙂

В нашата страница също може да откриете интересни неща, като сте добре дошли да се включите с ваши снимки от тренировка, разходка сред природата или почивка сред някоя красива гледка!

Успех. И приятна тренировка!

Как да Мотивираме Себе си за да Спортуваме
5 (100%) 2 votes

Коментирайте

Завъртете колелото за да спечелите по-добра цена!

  • Колелото е в сила за 1 e-mail.
  • Първо трябва да въведете името и e-mailа.
  • Веднага след това колелото ще се завърти автоматично.
Опитай късмета си!